Långväga gäster skall belönas...

?Jag frågade bara vad som hände? säger Liverpools spelare Javier Mascherano.

Ibland måste man verkligen ifrågasätta vissa spelares förmåga att överhuvudtaget tänka på en spelplan. Om man som spelare har fått ett gult kort genom att säga "Fuck off" till domaren då kanske man borde inse att man sitter väldigt löst till. Att då sedan springa 30 meter mot domaren, oavsett vilket ärende man har - då är det bara att gå till duschen.

Vissa spelare anser sig av någon anledning ha rätten att få en förklaring till domslut. Jag minns speciellt en situation förra året då en spelare efter en hård närkamp sade till den andra spelaren "jag ska knulla din mamma". Efter situationen kommer flera av hans medspelare fram till mig och kräver att jag ska upprepa vad han sade. En minst sagt olustig situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0