Här kan vi åtminstonde förvänta oss svensk framgång...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article1293634.ab

Peter Fröjdfeldt dömer den högintressanta matchen mellan England-Kroatien. Varför AB ska välja en rubrik som "Svensken som kan fälla England" kan jag inte förstå. Är det inte dags att vara lite stolta över de internationella uppdrag som våra svenska domare får?

Det lär hur som helst bli en tät och intensiv match med mycket vilja - inte minst ifrån Engelsmännens sida. Men jag litar på att Peter styr upp det där utan problem. Och en sak vet vi ju säkert - Svennis hade inte hamnat i den här situationen i kvalspelet. McClarren blir nog inte långvarig som förbundskapten.

Hoppas Sverige klarar av att samla sig och göra en bra match mot Lettland. Jag är lite sugen på att spela på den dubbel som det stod om i AB, d v s Lettland + Nordirland bara för att det är möjligt och att det ger så sjukt bra odds.
100 kr * 144 i odds ger sköna 14 400 om den går in. Då är det nästan värt att inte Sverige går vidare. Att min kamrat skröt så hårt om att han fått vouchers till alla Sveriges matcher i gruppspelet kommer bita honom i rumpan också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0